
Examene, referate, disertatii
Asociația de Cercetare, Consiliere și Psihoterapie Integrativă
Subiecte psihoterapia copilului
- Subiecte examen anul I
- Subiecte examen anul III
- Subiecte examen anul V
Asociația de Cercetare, Consiliere și Psihoterapie Integrativă
Orar examene- toate specialitatile
Anul 2023
21 iulie 2023-Examen pentru trecerea la treapta de psihoterapeut sub supervizare – grupele:
– B3 București grupa 3 psihoterapie integrativă
– EXP2TM Timișoara grupa 2 psihoterapie expresivă
– restanțieri (toate specialitățile)
30 septembrie 2023-Examen anul 1 grupa EXP2B București grupa 2 psihoterapie expresivă și restanțieri (specialitatea psihoterapie expresivă)
13 octombrie 2023 –Examen pentru trecerea la treapta de psihoterapeut autonom
– TM11 Timișoara grupa 11 psihoterapie integrativă
– restanțieri (toate specialitățile)
21 octombrie 2023-Examen anul 1 TM16 Timișoara grupa 16 psihoterapie integrativă și restanțieri (specialitatea psihoterapie integrativă)
27 octombrie 2023-Examen pentru trecerea la treapta de psihoterapeut sub supervizare – grupele:
– COP 1TM Timișoara grupa 1 psihoterapia copilului
– restanțeri (toate specialitățile)
3 noiembrie 2023-Examen pentru trecerea la treapta de psihoterapeut sub supervizare – grupele:
– TM13 Timișoara grupa 13 psihoterapie integrativă
– restanțeri (toate specialitățile)
9-10 decembrie 2023-Examen anul 1 B5 București grupa 5 psihoterapie integrativă și restanțieri (specialitatea psihoterapie integrativă)
16-17 decembrie 2023-Examen anul 1 COPB2 București grupa 2 psihoterapia copilului și restanțieri (specialitatea psihoterapia copilului)
Lista lecturi suplimentare recomandate
Blume, A.W. (2011). Depența de droguri. Ghid practic de evaluare, diagnostic și tratament. Iasi: Polirom
Bettleheim, B. (2017). Psihanaliza basmelor, București: Univers
Burcea, A. (2019). Drama-terapia pentru copii. Bucuresti: SPER
Burns, G.W. (2016). Vindecarea prin povești: culegere de cazuri destinată folosirii metaforelor terapeutice. București. Editura Trei
Bulkeley, C. & Bulkeley, P. (2014). Visele copiiilor. București: Trei
Clavier, B. (2020). Copiii care vor să își vindece părinții, București: Philobia
Delfos, F.Mm. (2017). Perspectiva dezvoltării după traumă. Brașov: Editura Foton
Dolto, F. (1993). Psihanaliza și copilul. București: Humanitas.
Dolto, F. (1994). Despre educație în copilărie. București: Editura Image
Enea, V. & Dafinoiu, I. (2012). Anorexia nervoasă. Terapie, evaluare și tratament, Iasi: Polirom
Enea, V., Mairean, C. & Dafinoiu, I. (2016). Bulimia nervoasă. Teorie, evaluare și tratament. Iasi: Polirom
Freeman, J., Epston, D. & Lobovits, D. (2019). Terapia narativă pentru copii și familie. Abordări ludice pentru probleme serioase. București: Litera
Gild, E. (2020). Terminarea terapiei cu copiii. Provocări, probleme și solușii. București: Catharsis Media
Horowitz, E. (2014). Copilul și arborele genealogic. București: Philobia
Kast, V. (2018). Fiicele tatălui, fiii mamei. București: Editura Trei
Klein, M. (2006). Psihanaliza copiilor. București: Editura Trei
Konya, Z. & Konya, A. (2012). Terapia familială sistemică. Iasi: Polirom
Landreth, G. (2017). Terapia prin joc. București: For You
Lantieri, L. & Goleman, D. (2017). Dezvoltarea inteligenței emoționale a copilului. București: Curtea Veche
Lee, R. & Harris, N. (2014). Psihologia copilului și adolescentului. Aplicații în terapia gestalt. București: Gestalt Books
Malchiodi, C. & Crenshaw, D. (2019). Tăcerea copiiilor în psihoterapie. București: Catharsis Media
Malchiodi, C. (2020). Înțelegerea desenului copiiilor. București: Trei
Manzano, J., Palacio Espasa, F. & Zilkha N. (2002). Scenariile narcisice ale parentalității. București: Editura Fundației Generația
Marcelli, D. (2003). Tratat de psihopatologia copilului. București: Editura Fundației Generația
Marc, G. (2015). Copilul abuzat. Diagnostic și intervenții terapeutixw. București: SPER
Oaklander, V. (2013). Ferestre către copiii noștri. București: Herald
Satir, V. (2011). Terapia familiei. București:Trei
Schaefer, C. & Dewes, A. (2021). Terapia prin joc. 20 de factori cheie pentru schimbare, Cluj: ASCR
Sicile- Kira, C. (2017). Spectrul autist. Un ghid complet pentru înțelegerea autismului. București: Herald
Siegel, J.D. & Payne Bryson, T. (2014). Creierul copilului tău. 12 strategii revoluționare de dexvoltare unitară a creierului copilului tău. București: For You
Solter, A. (2019). Jocul atașamentului. București: Herald
Southam-Gerow, M. (2021). Terapia prin expunere pentru copii și adolescenți, Cluj: ASCR
Stern, D. (2019). Lumea interpersonală a copilului. O perspectivă bazată pe psihanaliză, București: Trei
Treisman, C. (2020). Tehnici creative de terapie. Cum să lucrezi cu copiii traumatizați. București: Trei
Vera, L. (2011). Terapie cogntiv-comportamentală pentru copii și adolescenți, Iasi: Polirom
Wilson, J. (2011). Terapia centrată pe copil, Iasi: Polirom
Winnicott, D.W. (2002). Consultația terapeutică a copilului. București: Editura Fundației Generația